Menu

Carlsberg og Liverpool i ny rekordlang partnerskabsaftale

Carlsberg og Liverpool Fodbold klub har aftalt en femårig forlængelse af deres ikoniske partnerskab, som sikrer Carlsbergs rolle som officiel øl indtil slutningen af 2023-24 sæsonen.

Den nye aftale bygger på det længste partnerskab i Premier League, og begyndte tilbage i 1992. Siden har Carlsberg sponsoreret klubben. Som en global partner vil Carlsberg fortsætte med at bringe partnerskabet til live gennem globale og lokale aktiviteter og events med fans over hele verden.

Jessica Spence, Carlsbergs Chief Commercial Officer, siger: ”Partnerskabet mellem Carlsberg og Liverpool FC er ikonisk, og vi er ekstremt stolte over at have været en del af familien i over et kvart århundrede. Vi ser meget optimistisk på fremtiden for klubben, og vi ser frem til at bruge vores partnerskab til at levere oplevelser for fans over hele verden.”

I en udtalelse vedrørende forlængelsen af partnerskabet, siger Billy Hogan, Managing Director and Chief Commercial Officer hos Liverpool: “Vi er utrolig stolte over at forlænge et dybt rodfæstet partnerskab med Carlsberg til rekordlange 31 sæsoner.”

Siden 1992 har vi nydt et langt og loyalt partnerskab med Carlsberg, og denne fortsættelse er et ægte bevis på den stærke og historiske forbindelse mellem klubben og det ikoniske brand. Vi er glade for at have Carlsberg som et integreret medlem af LFC familien, og vi ser frem til fortsat at styrke vores partnerskab sammen.”

Carlsberg gik for nylig i rødt for Liverpool FC fansene ved at lancere en rød flaske med rød label og rød øl brygget i begrænset udgave specielt for Liverpool FC fans for at fejre den legendariske manager Bill Shanklys beslutning om at spille i rødt.

Pressekontakt

For yderligere information, kontakt venligst: