Carlsberg Groups mere end 40.000 ansatte fortæller deres historie i en ny film optaget af medarbejderne selv.
Medarbejdere fra markeder over hele verden delte videooptagelser, der viser deres hverdag og deres foretrukne øl øjeblikke. Optaget før og under COVID-19-pandemien, består den nye Carlsberg Group-film udelukkende af klip indsendt af medarbejderne i Carlsberg fra januar til maj 2020.
Mere end 30 markeder deltog.
En global film lavet af os – af os
I modsætning til typiske firmafilm består videoen udelukkende af klip indsendt af medarbejderne i Carlsberg. Resultatet er en betagende film kaldet: WHO WE ARE.
Christian Wulff Søndergaard, VP Corporate Affairs i Carlsberg Group, fortæller:
”Målet var ikke en poleret reklame. Vi ønskede i stedet at illustrere, hvem vi er, gennem autentiske optagelser, der afspejler mangfoldigheden af vores medarbejdere, der nyder vores produkter. Vores grundlæggeres mentalitet og deres store tørst efter fremskridt har gjort os til dem vi er i dag.
Vi er virkelig stolte af vores historie og den måde, vi sammen brygger for en bedre dag i morgen. Jeg synes, at filmen afspejler dette. ”
Klik her for at dele filmen!