Menu

1664 og MESSYWEEKEND udvikler 80 unikke NFT'er og limited edition solbriller

De 80 NFT'er bliver tilfældigt fordelt blandt de 600 solbriller, der er designet i samme ikoniske farve som 1664s velkendte, blå flaske

Kronenbourg 1664 og MESSYWEEKENDTM har slået pjalterne sammen i et samarbejde, der er døbt '1664 x MW Collab with a Twist' og overført farven på den ikoniske blå flaske til to af MESSYWEEKENDTM's mest populære modeller, Bille og Downey. Hver model kommer i et nummereret, limiteret oplæg på 300 stk., der vil blive solgt i udvalgte forhandlere landet over.

Som noget helt særligt får samarbejdet med MESSYWEEKENDTM følgeskab af 80 unikke NFT'er, der bliver tilfældigt fordelt som "golden tickets" i solbrillerne. Ejerne af NFT'erne vil, udover en digital token, få tilsendt to fysiske surprise drops i løbet af 2022 og få rabat på MESSYWEEKENDTM. Derudover vil man modtage en billet til NFT Nordic konferencen, som finder sted i Nikolaj Kunsthal fra d. 13-14. august.

"Med vores engagement i mode, design og kunst og som sponsor for Copenhagen Fashion Week er det nærliggende for 1664 at indgå i samarbejde med nogle af Danmarks mest nyskabende designere," udtaler Amanda Lunding, Brand Manager, Premium Beer, Carlsberg Danmark. 

"De to capsule collections vi lavede med 7 DAYS Active blev modtaget med stor succes, og derfor er vi spændte på det næste skridt på rejsen med MW, hvor vi har valgt at udvide collabet med 80 NFT'er. Vi ser det som en unik mulighed for at koble mode og kunst sammen med den fremadstormende Blockchain-teknologi, og dermed udvide rammerne for, hvad et øl-brand kan," tilføjer hun. 

Marc Østerskov, grundlægger og CEO i MESSYWEEKENDTM tilføjer: "Vi er stolte over at annoncere vores samarbejde med 1664, hvor vi har klædt to af vores mest populære modeller i blå, limited editions. Vi har altid arbejdet for at nedbryde barrierene og redefinere grænserne i modebranchen. Derfor er vi spændte på at lancere vores første NFT'er, der udover at være en digital token, vil give adgang til eksklusive drops fra 1664 og MESSYWEEKEND." 

Limited edition solbrillerne bliver lanceret i et butiksevent hos MESSYWEEKENDTM på Nikolaj Plads 26 i København d. 16. juni kl. 17.00. 1664 serverer kolde øl og der vil være DJ og andre indslag i løbet af aftenen.

Hen over sommeren tager 1664 og MESSYWEEKENDTM på tur rundt i landet, hvor det er muligt at opleve solbrillerne. Her står 1664 også klar med øl, og der er mulighed for at stille spørgsmål og blive klogere på hvad NFT'er kan gøre, hvordan de kan bruges i fremtiden og hvorfor 1664 og MESSYWEEKENDTM har skabt deres egne NFT'er.

Programmet er følgende:

18. juni - Magasin, Kongens Nytorv, København - Hele dagen
23. juni - Salling, Aarhus - Hele dagen
24. juni - MATHstore, Støvring - Kl. 16-19
1. juli - Phigo Fine Luxury, Svendborg - Kl. TBC
2. juli - Sneakersnob, Holbæk - Kl. 10-15
8. juli - Poul Iversen, Vejle - Kl. 16-19
15. juli - Nexø Herremagasin, Nexø - Kl. 14-19
21. juli - Hinges Hus, Ringkøbing - Kl. 16-19

Pressekontakt

For yderligere information, kontakt venligst:

Corporate Affairs Director, Danmark

Rasmus Bebe

Tel +45 21 16 64 19 Email [email protected]